Inlägg: 1423069
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Tack, men om rätt ska va rätt så var det väl Sundsvall som ville bryta sig ur?
Har för mig att det var sundsvalls rester som ville bryta sig ur sammarbetet, och bildade IF Sundsvall elller något sådant.
Har för mig att det var sundsvalls rester som ville bryta sig ur sammarbetet, och bildade IF Sundsvall elller något sådant.
Jag vet inte om jag såg efterföljaren ST Hockey som ett lag med pondus nog att bli nåt. Som jag skrev så var det ju under den här "epoken" man noterade den sämsta insatsen under modern tid i seriespel med en tredjeplats i fortsättningsserien.