Linkan, ett tips bara.
Inlägg: 1423070
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Volken fantastiskt bra låt egentligen. Och trots att det är Noel på sång så är det Oasis bästa.
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Jag tycker lite synd om honom faktiskt. Det borde gjorts tidigare. Det kändws lite....konstigt just nu.
Mem det var väl ett sponsorkrav som sagt
Mem det var väl ett sponsorkrav som sagt