1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1427285

Sv: Apropå nånting...
keano: kanske sket sig för att vampola drog.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

RubinCarter:njae vänd på det istället, du vet är ni schysst är jag schysst kanske :-) sedan är ju agenter i mitt tycke ett djävulens bländverk:-), det är ju bara att titta på kontraktslängden hos spelare, varenda en skriver ju ett år(förutom Hagos då ;-) )naturligtvis för att kunna dra vidare till,i deras tycke,ett bättre alternativ och kan då stoppa diverse signing bonus och annat i egen ficka med agentens goda minne(som själv hånflinar efter diverse procent).

Ang. Brendl kan jag säga att när Nubben svingar trollspöet är inget omöjligt när det handlar om spelare i ahl, finland eller tjeckien. Går detta igenom kommer åtminstone jag att jubla, bara att hoppas att Boorken inte är ute och totalcyklar.

Nu krossar vi Luleå!!!!

In Nubben we trust!!!!


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer