RubinCarter:njae vänd på det istället, du vet är ni schysst är jag schysst kanske :-) sedan är ju agenter i mitt tycke ett djävulens bländverk:-), det är ju bara att titta på kontraktslängden hos spelare, varenda en skriver ju ett år(förutom Hagos då ;-) )naturligtvis för att kunna dra vidare till,i deras tycke,ett bättre alternativ och kan då stoppa diverse signing bonus och annat i egen ficka med agentens goda minne(som själv hånflinar efter diverse procent).
Ang. Brendl kan jag säga att när Nubben svingar trollspöet är inget omöjligt när det handlar om spelare i ahl, finland eller tjeckien. Går detta igenom kommer åtminstone jag att jubla, bara att hoppas att Boorken inte är ute och totalcyklar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
RubinCarter:njae vänd på det istället, du vet är ni schysst är jag schysst kanske :-) sedan är ju agenter i mitt tycke ett djävulens bländverk:-), det är ju bara att titta på kontraktslängden hos spelare, varenda en skriver ju ett år(förutom Hagos då ;-) )naturligtvis för att kunna dra vidare till,i deras tycke,ett bättre alternativ och kan då stoppa diverse signing bonus och annat i egen ficka med agentens goda minne(som själv hånflinar efter diverse procent).
Ang. Brendl kan jag säga att när Nubben svingar trollspöet är inget omöjligt när det handlar om spelare i ahl, finland eller tjeckien. Går detta igenom kommer åtminstone jag att jubla, bara att hoppas att Boorken inte är ute och totalcyklar.
Nu krossar vi Luleå!!!!
In Nubben we trust!!!!