Olle: måste vara bättre med första bästa än sista sämsta....
Inlägg: 1428000
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Blizzard: Vi byggde ju faktiskt hela laget på "sista sämsta" så visst borde det andra alternativet vara hetare.