Blizzard: Vi byggde ju faktiskt hela laget på "sista sämsta" så visst borde det andra alternativet vara hetare.
Inlägg: 1428008
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Olle: För övrigt trodde man aldrig att man skulle få läsa något positivt om någon Linkan här inne någonsin mer hihi