+ 1
Inlägg: 1430355
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Hela laget är som små jävla skolpojkar ser livrädda ut. Helt över i ALLT på isen mes perras peppning har lyckas igen igen igen.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Olle: Kan vi köpa 4 backar och 2 centrar för pengarna som kommer in?
Edit: Vad spelar vi, säckförsvar?
Redigerad kommentar
Kerstin_k: Vilken bedrövlig period.
God natt.
Redigerad kommentar