Hela laget är som små jävla skolpojkar ser livrädda ut. Helt över i ALLT på isen mes perras peppning har lyckas igen igen igen.
Inlägg: 1430365
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Jaaa men håll 2-1 i paus nu då, eller rent av 2-2 i PP så kan vi öka i 2a, kan ju inte bli mkt sämmre iaf!