Alltså vilket elakt , dåligt PP. Inte ett skott på 2 min kan inte bli annat än en överkryssad geting. Pinsamt att skåda.
Inlägg: 1430371
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
fredriko74:Timo Pärsinen han har ju inte ett rätt i pp,han ser ju helt vilsen ut!