Inlägg: 1430367
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Berglund: Vad gör Pikkarainen och Pärssinen på isen? In med Boyce, eller Clabbe bara dessa två slipper glida omkring. Röymark och Murley fantastiska som centrar också. Backarna sitter i vanlig ordning kvar på Café Charm. Jocke håller oss kvar i matchen trots allt.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Alltså vilket elakt , dåligt PP. Inte ett skott på 2 min kan inte bli annat än en överkryssad geting. Pinsamt att skåda.
Berglund: Fleury pang nu då! :-P
redigering: piss PP
Redigerad kommentar