Inlägg: 1443215
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nubbens svar angående spelare och Twitter skulle kunna användas som svarsmall runt allt som rör Timrå IK.
– Jag vet inte, vi har inget sagt om det vad jag vet. Vi har inga regler uppställda och vi har inte diskuterat det på något sätt.
+ 1
kennas:
Det var ett svar man känner igen;)