+ 1
Inlägg: 1443231
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Haha, så typiskt oss i Timrå. Inga regler, ingenting. ;)
Läsvärd intervju med Nubben förresten.
Läsvärd intervju med Nubben förresten.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
...så är det hög tid för Nubben att ordna en center. Trist med Bagarn..
AGERA!
Nubbens svar angående spelare och Twitter skulle kunna användas som svarsmall runt allt som rör Timrå IK.
– Jag vet inte, vi har inget sagt om det vad jag vet. Vi har inga regler uppställda och vi har inte diskuterat det på något sätt.