Inlägg: 1443239
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Han kan kanske hinna tillbaka till en ev. kvalserie! Den börjar först om 5 och en halv månader..
Jag tror Bagarn hade behövts i en kvalserie. Där hade hans vilja och istid i bp blivit extremt viktigt! Fan!!!