Inlägg: 1443233
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Papchip: Men vad i helvete är det frågan om!?? Fruktansvärt illa och förbannat tråkigt skulle jag vilja säga!
Jag tror Bagarn hade behövts i en kvalserie. Där hade hans vilja och istid i bp blivit extremt viktigt! Fan!!!
Jag tror Bagarn hade behövts i en kvalserie. Där hade hans vilja och istid i bp blivit extremt viktigt! Fan!!!
Sv: Apropå nånting...
Papchip: Propp i lungan lät VERKLIGEN inte bra! Krya krya krya Bagarn! Kanske lyfta upp Daniel Öhrn med Boyce och Friberg medans vi väntar på nyförvärv?
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Papchip: Ja de har de varit länge . Men nu är de så akut så de är skrattretande . Synd . Han gjorde ju ett par bra matcher på slutet
...så är det hög tid för Nubben att ordna en center. Trist med Bagarn..
AGERA!