1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1443246

Sv: Apropå nånting...

Va faen! Centeruppsättningen som var alarmerande redan innan.

Trist också eftersom Bagarn trots allt började komma lite på slutet.

Vad gör Nubben nu? Till min förvåning verkade han anse att förstecentern var kompenserad med Linkan och Flurre. Fortfarande brett sökande med '15 namn på listan', eller finns det något konkret?

Tiden går som bekant. Tåget som inte stannar vid station 'Kvalserien' likaså.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Bra intervju med Nubben på Hockeysverige.

"-Men även om jag både tror och hoppas att vi klarar att undvika kvalserien så måste vi ändå vara förberedda på att det kan bli spel även efter den 15 april. Då måste vi ha spelare som verkligen vill offra nästan allt för Timrå som förening."

Jo då. Han har ju som vanligt 110% rätt. Men det känns så här på förhand som en näst intill omöjlig uppgift att hitta just sådana spelare som vill hit.

Vad gör Lander nu för tiden?

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger:Det här är ju helt sjukt! Det är som att ödet bestämt att vi ska åka ur i år. Nu måste vi ju ta in TVÅ centrar. Hur lätt är det när läget är som det är?

Sv: Apropå nånting...
Kan Styf lira center?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.