hubbenorlen: jag mailar kundtjänst varje gång det inte är prickfritt, har fått "en gratis match" varje gång. inte för att det gör att tjänsten funkar bättre, men det är alltid något.
Inlägg: 1443692
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr:
Tack för tipset. Ska mejla också. Det är inget fel på Lundström i dag!
Tack för tipset. Ska mejla också. Det är inget fel på Lundström i dag!
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr: Ja jag gjorde så förra året, men nu sitter jag och betalar 449 spänn i månaden. Hur kompenseras man då? Svaret är: Inte alls.