pefr: Ja jag gjorde så förra året, men nu sitter jag och betalar 449 spänn i månaden. Hur kompenseras man då? Svaret är: Inte alls.
Inlägg: 1443693
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
hubbenorlen: inte? ifjol drog de av motsvarande en match när jag hade månadsavtal.