hubbenorlen: inte? ifjol drog de av motsvarande en match när jag hade månadsavtal.
Inlägg: 1443703
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr:Det måste vara en tråkig match om man diskuterar sändningskvalite isf håkki :)
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr: Jaså? Det har dom inte nämt ett smack om när jag har mejlat och ringt.