1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1444345

Sv: Apropå nånting...

Simmalugnt: Värvarpotten kl. 13.04 i dag:

Totalt: 417240:- Fördelat på 41st företag och TIK Supporterklubb 315740:-och 203st privata 101500:- (förutsätter då att privata satt in 500:- vardera)

Det kan man ju tycka är ett hyfsat resultat. Kanske det går att nå en halv mille? Det skulle också vara intressant att veta vad klubbledningen har förväntat sig och hur länge kampanjen skall pågå.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
John K:
Tror inte att man kan ha förväntat sig just nå mer. Men det skulle vara lysande om man lyckas passera milstolpen 500.000.

Sv: Apropå nånting...

John K: över 400.000kr, jag tror att TIK är grymt nöjda med det resultatet. Men vilka spelare kommer att ansluta, det är ju frågan. Nu sitter det knappast i pengarna längre med tanke på att föreningen gjorde om budgeten, vampola försvann och 417.000kr extra!

Bagarn verkar ha blivit utskriven från sjukan, såg honom på stans gator idag.  Hoppas att allt går bra för honom i tillfrisknandet.


Sv: Apropå nånting...

John K:

Jonte Hedström är profil


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.