+ 3
Inlägg: 1444352
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Den som inte älskar Jonte måste vara totalt blåst.
Men det är ju bara vad jag tycker.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: "Nu lirar jag ju med Hagos och då fär man ju för fan tänka hela tiden" hahahaha
+ 3
John K:
Jonte Hedström är profil