Kattgubben: Ja typiskt. Vi är det klart bättre laget så här långt iallafall
Inlägg: 1445754
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon:Ja, men vi måste få utdelning snart, för vi kan ju räkna med att BIF kommer straffa oss skoningslöst nästa PP de får.