Timrå Icon:Ja, men vi måste få utdelning snart, för vi kan ju räkna med att BIF kommer straffa oss skoningslöst nästa PP de får.
Inlägg: 1445759
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Ja så är det ju. Dessutom lär vi gå ned i tempo i andra