Kattgubben: Ja så är det ju. Dessutom lär vi gå ned i tempo i andra
Inlägg: 1445764
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Jag blir lite orolig när Boork sitter och berömmer Timrås spel. Det är klara jinx-tendenser över det.