MarcusElving:Hoppa och skit så får du randiga ben. ;) (smileyn för sakens skull)
Inlägg: 1445984
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
73Sjöbba: Hehe! Jag jävlas bara lite, någon måste ju hålla er på jorden. Det är en lång väg att vandra för Timrå IK på alla sätt. Rent sportsligt och ekonomiskt, men det går! Brynäs har genomgått samma helvete och lyckats, det tror jag att Timrå också gör.
Ni vann rättvist ikväll, Brynäsarna såg loja och nöjda ut.
Grattis till 3 välbehövliga!
+ 4