73Sjöbba: Hehe! Jag jävlas bara lite, någon måste ju hålla er på jorden. Det är en lång väg att vandra för Timrå IK på alla sätt. Rent sportsligt och ekonomiskt, men det går! Brynäs har genomgått samma helvete och lyckats, det tror jag att Timrå också gör.
Ni vann rättvist ikväll, Brynäsarna såg loja och nöjda ut.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
73Sjöbba: Hehe! Jag jävlas bara lite, någon måste ju hålla er på jorden. Det är en lång väg att vandra för Timrå IK på alla sätt. Rent sportsligt och ekonomiskt, men det går! Brynäs har genomgått samma helvete och lyckats, det tror jag att Timrå också gör.
Ni vann rättvist ikväll, Brynäsarna såg loja och nöjda ut.
Grattis till 3 välbehövliga!