pefr: Vi är ju urusla. Det här är kört.
Inlägg: 1447091
Svarskommentarer
Sv: Högström UR USEL!
Hahl Bundy: Vilken makalös usel hockeyklubb vi är. Inte en passning går rätt. Klasskillnad. Tom MoDo ser ut som ett riktigt lag