Hahl Bundy: Vilken makalös usel hockeyklubb vi är. Inte en passning går rätt. Klasskillnad. Tom MoDo ser ut som ett riktigt lag
Inlägg: 1447098
Svarskommentarer
Sv: Högström UR USEL!
lincoln: jag håller med! modo totalt dominerar matchen. timrå gör inte ett mål idag.. slog över nu, orka inte se modo förnedra timrå