+ 6
Inlägg: 1447362
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Frella:
Det är ju bara att konstatera att vi har MINST 4 st backar på allsvensk nivå. Ingen jävla tränare i världen kan göra nåt åt det!!!!!!! Är ju Bara Motin och i viss mån Granat som håller på den här nivån!!!
Skönt att se Halonen i andra sen. Totalt speldum och allmänt oduglig.
Synd att vi bytte tränare igen förresten. Idag var menlösheten personifierad tillbaka i båset.