1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1447386

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06

Frella:

Det är ju bara att konstatera att vi har MINST 4 st backar på allsvensk nivå. Ingen jävla tränare i världen kan göra nåt åt det!!!!!!! Är ju Bara Motin och i viss mån Granat som håller på den här nivån!!!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06

Fin rubrik på texttv: "Modo cementerade Timrå i botten", tur att isen hålls öppen på Klingerfjärden annars kommer vi aldrig ta oss upp.

Men nu ser det ruskigt bra ut. Nu har vi Linköping  i KS med oss och dem kan vi vinna mot i alla fall.


Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06

Taurus: Men lyssna på vissa här inne då, det hävdas ju i sten att det är ingen  panik. Transferfönstret stänger ju inte än på länge...

Nej jag vidhåller, fram med information nu om vad som egentligen händer med våra pengar som vi har satt in.

Ett förslag från min sida är att använda dessa pengar till att plocka in Ante Karlsson som "head coach" och sparka Perra och Claes hela vägen tillbaka till Värmlandshelvetet.


Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Taurus: Hmm Hedman då? I Mina ögon bästa backen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.