Kerstin_k: Ja det är roligt! Det här är mindre roligt;
Inlägg: 1451803
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:Sedär ja. Det kom ju lägligt.. :/
Växjö - Linköping blir en intressant match. Linköping har knappast råd att förlora den.