Inlägg: 1451804
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ja men med vår tur vinner både Växjö och MoDo samtidigt som vi förlorar. Fast tur och tur.....
+ 2
Timrå Icon:Sedär ja. Det kom ju lägligt.. :/
Växjö - Linköping blir en intressant match. Linköping har knappast råd att förlora den.