1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452637

Sv: AVGÅ PERRA!
ÖstrandsNisse: Du vet vad jag tycker i tränarfrågan, dock undrar jag om Ante står pall att vara headcoach i en tuff kvalserie med allt vad mediebevakning innebär. Undrar om inte Ante K. skall vara ass. till någon som varit med i hetluften tidigare. Även jag kände en inre tillfredsställelse när Challe inte fick förlängt och vi fick perra. Vete tusan om inte Challe vore rätt för oss nu med Ante som ass. Challe har fyra månader kvar på sitt kontrakt med Modo, och det måste väl ändå Timrå ha pengar att kunna lösa ut. Så fattiga kan vi väl ändå inte vara.

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!
Nisse: En Jonte Hedström ur balans är inte ens bra i en klubb som går för guld. Av den anledningen så är Challe den sista jag ser i TIK.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.