Ambroo: Jag är nog inne på din linje. Detta trots att jag egentligen aldrig tyckte illa om Challe (en av relativt få). Jag tror det finns andra alternativ om man ska välja en tränare utifrån. En tränare som lägger undan allt vad prestige heter och enbart ser till det bästa för laget. En tränare som ser dagsformen hos en spelare och använder spelaren utifrån det.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer