+ 4
Inlägg: 1452655
Svarskommentarer
Sv: AVGÅ PERRA!
Mackelito: Det är ingen som "skriker" efter Challe. Det är ett namn som dryftats. kan inte se nåt fel i det. Du får två orspråk av mig: 1 man saknar inte kon förrän båset är tomt. 2 Gräset är inte grönare på andra sidan.
Nu skriker man efter Challe, alla sågade honom när han var vid rodret och var glad när han fick gå. Innebär detta att ifall Perra får sparken nu. Då börjar ni skrika efter honom igen när nästa tränare inte duger?
Face it, ni är inte de bästa i världen på att leta tränarkandidater precis som jag inte är den bästa på att hitta EP-spelare. Men för guds skull sluta gnälla efter personer som ni förut ville ha bort.
Redigerad kommentar