Mackelito: Det är ingen som "skriker" efter Challe. Det är ett namn som dryftats. kan inte se nåt fel i det. Du får två orspråk av mig: 1 man saknar inte kon förrän båset är tomt. 2 Gräset är inte grönare på andra sidan.
Inlägg: 1452658
Svarskommentarer
Sv: AVGÅ PERRA!
Nisse: Skrika eller inte, det är förjävligt att hans namn ens diskuteras tycker jag.
+ 1