+ 1
Inlägg: 1452677
Svarskommentarer
Sv: AVGÅ PERRA!
ÖstrandsNisse: Halh bundy sitter nog och virkar ihop nån gullig dikt som bara han gillar. Värsta hardcorefanset.haha
+ 2
Sv: AVGÅ PERRA!
ÖstrandsNisse: Ja, d.v.s ta sig till arenan för att, om möjligt, försöka stötta laget till stordåd. Kom igen nu, vad är det frågan om? Lägga sig ner och dö har väl inte hjälpt nån heller! Allra minst hjälper det en klubb som står och faller med att vi är där och bidrar på vad sätt som helst. Jag själv känner att ursäkterna är små för att inte befinna sig där. Är du blind så har du nog lärt dig att kompensera med din hörsel. Är du dövstum nog fan hittar du till kiosken och kan köpa dig en korv eller två.
Mot E.ON - självspäkningens högborg no. 1!
Mot E.ON - självspäkningens högborg no. 1!
A man got to do what a man got to do.