Inlägg: 1452679
Svarskommentarer
Sv: AVGÅ PERRA!
Dream Team: Skriver under på det. Hade jag bott kvar i Sundsvall hade jag gått på varje match, oavsett om de leder Elitserien eller ligger sist.
Det är nu de behöver oss som mest.
+ 1
Mot E.ON - självspäkningens högborg no. 1!