+ 9
Inlägg: 1457372
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
rödöga:
Helt rätt, i morgon skall jag fan lösa in mig trots att jag har årskort via firman och sedan kan det bli några pilsner i puben i båda pauserna och en innan match.
Helt rätt, i morgon skall jag fan lösa in mig trots att jag har årskort via firman och sedan kan det bli några pilsner i puben i båda pauserna och en innan match.
+ 9
Per HApps:
näe ska man dricka alkohol på lördag kan man ju lika bra göra det i arenan istället för hemma för att stödja klubben i sitt hjärta. Jag är där, är ni andra? :D