+ 9
Inlägg: 1457373
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps:
det vet du, om du känner någon som knackar på din rygg och vill bjuda på pilsner så är det jag, slå inte så hårt ;)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Äntligen intiativ . Lovar du de så lovar jag att vaska en sittplats från östersund . Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Nu
Har vi skramlat till nyförvärv . Vi fortsätter till löpande utgifter
Har vi skramlat till nyförvärv . Vi fortsätter till löpande utgifter
+ 3
Helt rätt, i morgon skall jag fan lösa in mig trots att jag har årskort via firman och sedan kan det bli några pilsner i puben i båda pauserna och en innan match.