+ 2
Inlägg: 1457375
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Klart man är där imorgon.
Det är man väl jämt nästan eller har jag missat nåt?
Det är man väl jämt nästan eller har jag missat nåt?
+ 3
Per HApps:
det vet du, om du känner någon som knackar på din rygg och vill bjuda på pilsner så är det jag, slå inte så hårt ;)