1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1458620

Sv: Silly Season 11/12
Nisse: Verkligheten som den såg ut våren 2002, var ju, förutom att Henrik Zetterberg fortfarande spelade i laget, att vi hade en drös spelare som hade varit i klubben under flera säsonger och säkert hade ett rätt stor Timråhjärta. En spelare som Per Styf, som då var rätt så färsk i klubben, hade ju redan här, med sin attityd och vilja att vinna matcher visat vägen litegrann. Ska ni ta oss så ska ni minsann göra det med att kämpa ner oss. Attityd var ordet. Vi hade ett skridskoskickligt lag, vi hade en grym målvakt plus då att tröja #20 inte hängde i taket. Nej, det var inte lätt att spela ur oss ur serien med de egenskaperna i laget.

Fan, nu blev det helt svart här när någon drog ner rullgardinen. Vilka spelare i laget ska plocka fram dom här egenskaperna nu?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Dream Team: Vi hade ju även Matthiasson, Lind och Robban på den tiden. Dessutom hade vi kaptenernas kapten i Håkan Åhlund.

Sv: Silly Season 11/12
Dream Team: Precis, now we are talking.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.