1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1458630

Sv: Silly Season 11/12
Dream Team: Vi hade ju även Matthiasson, Lind och Robban på den tiden. Dessutom hade vi kaptenernas kapten i Håkan Åhlund.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Frella: Jepp, och Mackan går väl in på mitt "attityd-konto". Micke Lind och Robban Carlsson skulle bara bli bättre, så visst fanns det potential hos rätt många av våra spelare. Precis som nu alltså! Det är bara det att dom inte visat det fullt ut ännu.... eller nåt!

Sv: Silly Season 11/12
Ja ja vi vet alla vad vi hade sist i KS. Vi vet alla vilket värdelöst gäng vi har i år.
Frågan är: Vad har vi för positiva egenskaper att fixa kontraktet i år? Vad är det positiva som vi kan ta med oss in i KS? Sluta att uppehålla er med det negativa det vet vi ju redan.
Nu tänker vi "Positive Waves".

Vi kan väl försöka i allafall? Vi behöver inte bryta ner varandra i depression mer än nödvändigt? Snälla?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.