+ 1
Inlägg: 1462148
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
ÖstrandsNisse: Ääääh de lägger sig ikväll för att pilla ned MoDo i ks mot oss....för spänningens skull. Så här mycket sämre kan vi ju inte blivit av en bussresa
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
ÖstrandsNisse:kommer det ingen toppspelare till timrå,kommer jag att kräva pengarna tillbaka och eventuellt anmäla TJ för bedrägeri
Redigerad kommentar