ÖstrandsNisse:kommer det ingen toppspelare till timrå,kommer jag att kräva pengarna tillbaka och eventuellt anmäla TJ för bedrägeri
Inlägg: 1462153
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
zaccodog: Jag har sedan snart 2 år tillbaka sagt att det är Thomas Johansson som är ytterst ansvarig för denna nedmontering. Han har sänkt den här klubben till en konkursmässig nivå där det inte finns en röd tråd i någon enda position inom föreningen. Tyvärr.
Jag har också sagt att tar vi bara oss igenom denna säsong med elitseriekontraktet kvar så finns det trots allt hopp.
Vägen dit är dock lång och brokig. Måtte det gå.
Jag har också sagt att tar vi bara oss igenom denna säsong med elitseriekontraktet kvar så finns det trots allt hopp.
Vägen dit är dock lång och brokig. Måtte det gå.