1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1462153

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
ÖstrandsNisse:kommer det ingen toppspelare till timrå,kommer jag att kräva pengarna tillbaka och  eventuellt anmäla TJ för bedrägeri

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
zaccodog: Jag har sedan snart 2 år tillbaka sagt att det är Thomas Johansson som är ytterst ansvarig för denna nedmontering. Han har sänkt den här klubben till en konkursmässig nivå där det inte finns en röd tråd i någon enda position inom föreningen. Tyvärr.
Jag har också sagt att tar vi bara oss igenom denna säsong med elitseriekontraktet kvar så finns det trots allt hopp.
Vägen dit är dock lång och brokig. Måtte det gå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.