fredriko74: Faktum är att jag nästan hellre druckit Ö-nisses moppe-soppa istället för Lorden :-)
Inlägg: 1463344
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Ska se till att ta med en finwhiskey på någon bortamatch där i mars. Sån långresa där man kan börja dricka kvällen innan och bara fylla på under resans gång. =) Sån där 48 timmars bläcka is the shit har jag hört.