Timrå Icon: Ska se till att ta med en finwhiskey på någon bortamatch där i mars. Sån långresa där man kan börja dricka kvällen innan och bara fylla på under resans gång. =) Sån där 48 timmars bläcka is the shit har jag hört.
Inlägg: 1463347
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Precis! Vi delar på en sån ned till Malmö nästa höst.
Man måste ju försöka hitta någon ljusglimt i mörkret :-)
Man måste ju försöka hitta någon ljusglimt i mörkret :-)