Kerstin_k: Skicka ut din brasklapp innan Kvalet drar igång iaf så får vi jämföra sedan vem som kom närmast! =)
Inlägg: 1464803
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-02-02
fredriko74: Äh, min kommer väl att se ut som din ungefär. Antar att det blir väldigt mycket "Åh, helvete det här går aldriiiig!!1!" och lite "Vem faaan ska göra målen?!" Andemeningen, att det går åt helvete, skiljer sig inte från din ;)