fredriko74: Äh, min kommer väl att se ut som din ungefär. Antar att det blir väldigt mycket "Åh, helvete det här går aldriiiig!!1!" och lite "Vem faaan ska göra målen?!" Andemeningen, att det går åt helvete, skiljer sig inte från din ;)
Inlägg: 1464807
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-02-02
Kerstin_k:hur i helvte ska tik klara KS med såna målvakter
Redigerad kommentar
+ 2