+ 3
Inlägg: 1465186
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
BertilEnstöring: Kan bara instämma i att VIK inte imponerade på mig igår. Det gjorde däremot Oscarshamn! Spelade efter grunderna och gick dessutom väldigt sällan bort sig. För att inte prata om deras målvakt, i vilket ES lag spelar han nästa säsong tro?! Han kan inte få annat än 5 solar för sin insats!
I övrigt trams.