1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1465197

Sv: Apropå nånting...
BertilEnstöring: Kan bara instämma i att VIK inte imponerade på mig igår. Det gjorde däremot Oscarshamn! Spelade efter grunderna och gick dessutom väldigt sällan bort sig. För att inte prata om deras målvakt, i vilket ES lag spelar han nästa säsong tro?! Han kan inte få annat än 5 solar för sin insats!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Jag är inte speciellt rädd för Västerås (därmed inte sagt att dom skulle sopa mattan med Timrå i en eventuell kvalserie). Lag jag är rädd för är Örebro, Leksand och Malmö. Får Malmö ordning på sitt lag så är det ett lag som är klasser bättre än det lag Timrå förfogar över. Antingen går det käpprätt åt helvete nu efter de interna stridigheter som blossat upp i Malmö eller så knyter de näven och visar alla belackare vad de kan.

Något som är tramsigt däremot är att regga ett nytt nick för att nå ut med sina budskap. Nuff said.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.